top of page

CLASSIC LOVE - jak narodziła się moja miłość?

Classic Love zaczęło się już w dzieciństwie. Od kiedy pamiętam, tata kochał zabytkowe samochody, zabierał całą rodzinkę na zloty. I do dziś tak mu zostało. Dziękuję mu za to, że pokazał mi świat miłośników bulików, teelek, garbusów, porsche, ogórków itp. Tak właśnie sobie wspominam.. i powiem Wam ciekawą i zarazem straszną historię ( tak myślałam mając ok. 5 lat).

Otóż.. pewnego dnia przyjeżdżamy do Kazimierza Dolnego oczywiście na zlot eleganckich pojazdów. Pewien człowiek zapraszał wszystkich na pokaz samojeżdzących aut. Rodzice posadzili mnie na jednym z nich. Byłam przerażona, myślałam, że jakiś duch przy mnie towarzyszy. Okazało się, że skrzynia biegów z pedałem gazu była razem przymocowana za pomocą sznurka. Taka to wielka i straszna historia! To niesamowite, że do teraz pamiętam bardzo dobrze tą sytuację. W ten sposób powoli narodziła się moja miłość do zabytkowych samochodów. Pamiętam też, jak nadszedł czas kupna własnego samochodu - dyskusje trwały w nieskończoność, jakie auto kupić.

Ja chciałam szybkie - czyli porsche w najtańszym wydaniu. Tata chciał bezpieczne, bym dożyła 50 lat heh.. W końcu padło na GARBUSA MEXICO, koniecznie musiało być MEXICO! Dlaczego? Dlatego, że pochodziło z egzotycznego kraju. A, że kocham latynoskie klimaty, to chociaż po trochu czułabym się jak w Ameryce Środkowej :)

Studiując jeździłam garbusem non stop i nie znudził mi się nigdy! Dostawałam też piękne kartki wkładane za wycieraczkę, że garbus jest piękny i oryginalny:) ( Pamiętam, takie miłe słówka były od Olimpii i Ady :))

Lata mijały, garbus zestarzał się, przeszedł remont blachy. Później odzyskał blask! Byłam spełniona, chociaż cały czas czegoś mi brakowało..Aż pewnego dnia, myślę sobie, kurcze blade .. niech inni skorzystają z przejażdżki skoro teraz jest jak nowy. Powstał nowy pomysł wynajmowania garbusa do ślubu i porsche na plener ( na tej stronie możecie zobaczyć szczegóły wynajmu klik )

Dla tych co kochają i marzą, by mieć brazylijskie buliki i pumy - mogę z ręką na sercu polecić stronę taty www.classiccars4you.com . Zapraszam też na jego na funpage: www.facebook.com/classiccarsforyou/

Co sądzicie o zabytkowych samochodach? Mieliście jakąś ciekawą przejażdżkę? :) A może posiadacie takie autko? Pochwalcie się! :) Na koniec pokażę Wam mojego Szkarba przy klasykach. Teraz to mama przekazuje pokoleniowo zamiłowanie do tych piękność <3

Na sam koniec wrzucam kilka zdjęć, gdzie jestem po drugiej stronie obiektywu. Fotografie są zrobione przez mojego brata :)


bottom of page