top of page

KOSMETYKI ZIAJA - które z nich polecam

Od jakiegoś czasu zaczęłam stosować kosmetyki firmy Ziaja. Zaczęło się od kremu nawilżającego, który nie powalił mnie na kolana. Później przeczytałam różne recenzje na temat tych kosmetyków. Wśród nich hitem był peeling cukrowy z karite, oleju z orzechów brazylijskich i makadamia. Zakochałam się! Kupiłam kolejną serię i inne kremy.

Przedstawiam Wam, te które wypróbowałam. Pierwszy z nich to krem redukujący podrażnienia. Jest to kuracja łagodząca zmiany trądzikowe. Niestety nie widziałam u siebie poprawy. Stosowałam około 2 miesięcy, więc efekt powinien być już widoczny. Nieudany zakup. Cena ok. 10-15 zł.

Orzeźwiająca mgiełka zapachowa. Jak kupowałam był tylko jeden rodzaj zapachu, teraz ponoć są dwa. Ta jest lekka, przyjemna idealna na co dzień - do sklepu, czy na spacer. Na nocne wyjście warto użyć mocniejszych perfum. Jeżeli ktoś ogólnie lubi mocne zapachy to nie polecam. Osobiście oceniam pozytywnie. Udany zakup. Cena ok. 7 zł.

Brązujące mleczko do ciała. Powiem tak: zależało mi na tym by nie czuć brzydkiego zapachu. To mleczko trochę go niweluje. Chociaż za pierwszym razem jak go stosowałam to nie czułam nic. Może dlatego, że za bardzo pragnęłam, by był doskonały. Po paru dniach używania zaczął mieć ten specyficzny zapach. No cóż, mówi się trudno.. Biorąc pod uwagę samo mleczko, pięknie się rozprowadza. Wszystko zależy od tego w jakiej ilości będzie się używać, by uzyskać zadowalającą opaleniznę. Cena ok. 15 zł.

Dezodorant ACTIV anty-despirant w kremie. Jest super! Nie pozostawia śladów na ubraniach. Posiada bardzo przyjemny zapach. A wybór jest szeroki. Każdy znajdzie coś dla siebie. Cena bardzo korzystna. Cena ok. 6-8 zł.

Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco - wygładzający. To mój ulubieniec! Mogę z pewnością powiedzieć, że jest hitem! Hitem wszystkich sezonów! Niesamowicie oczyszcza ciało, jednoczenie nawilża i nie pozostawia ubrudzeń :) A zapach ma boski! Można wdychać i wdychać bez końca.

Nie opiszę Wam dokładnie jak pachnie. Musicie po prostu kupić :) Cena ok. 15 zł ( jak się nie mylę, ponieważ kupowałam jakiś czas temu). Uwaga! Wychodząc z prysznica nie wycierajcie się ręcznikiem, najlepiej oklepujcie się. Nawilżenie będzie głębsze :) Cena ok. 13-15 zł.

Balsam łagodzący po depilacji - niestety nie łagodzi podrażnień :( Może u innych to działa, u mnie nie.. Zakup nieudany.. Cena ok. 12 zł

Balsam pod prysznic twarz, ciało i włosy. Najpierw myję ciało żelem pod prysznic, dopiero później stosuję ten balsam. Ogólnie jestem zadowolona aczkolwiek nic nie przebije jak krystaliczny peeling :) Cena ok. 10 zł.

Krem kozie mleko. Stosuję go na noc. Mocno nawilża, szybko się wchłania. Krem mieszam z olejem z czarnuszki 100%. Efekt rewelacyjny! Chyba to większa zasługa oleju. Kiedyś zrobię oddzielny wpis o olejach :) Cena ok. 8-10 zł.

Krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej. Posiada białą herbatę, witaminę A i E a także prowitaminę B5. Świetny na dzień czy jako podkład pod makijaż. Bardzo szybko się wchłania i ma oryginalny zapach :) Cena ok. 7 zł.

Mam nadzieję, że pomogłam dokonać wyboru. Aczkolwiek każda skóra jest inna, inaczej reaguje. Więc trzeba próbować, testować i obserwować. Jedno wiem na pewno peeling cukrowy był najlepszym zakupem jaki kupiłam z firmy Ziaja. A Wy korzystałyście już z tych kosmetyków? Jakie wrażenia? Może macie jakieś inne do polecenia? Enjoy! :)


bottom of page