top of page

O CO WŁAŚCIWIE CHODZI Z TĄ PRZYJAŹNIĄ?

Dlaczego przyjaźń musi być taka sama? W zasadzie to my kreujemy jej wizerunek. Dzisiaj doświadczyłam czegoś niesamowitego, a tak naprawdę coś mnie olśniło. Zrozumiałam, że przyjaźń jest tak indywidualną sprawą. Do tej pory wydawało mi się że.. kurcze sama nie wiem co mi się wydawało. Teraz wiem na pewno, że każdą przyjaźń trzeba pielęgnować na swój sposób to znaczy nie chodzi tu o częste spotkania, ciągłe SMSy. Chodzi tu o to, by każde spotkanie było czymś wyjątkowym, niezapomnianym, magicznym a jednocześnie zwyczajnym i takim który nie zmienia się od lat. Niedawno spotkałam się z bardzo mi bliską koleżanką, która uświadomiła mi, że w zasadzie nie jest ważne to czy spotkałyśmy się ostatnio 2 bądź 3 lata temu, tylko to, że nic się między nami nie zmieniło, że nadal mamy takie same odczucia w stosunku do siebie, że potrafimy się śmiać, wspominać, cieszyć się z drobnych rzeczy i z uśmiechem patrzeć na siebie jak przeżyłyśmy razem lata. Jak przeżywamy oddzielnie swoje życie i jak jesteśmy z tego szczęśliwe. Wbrew pozorom słowo przyjaźń jest bardzo istotną rzeczą w życiu człowieka. Nie do końca zdajemy sobie sprawę jaką posiada ona potęgę i w czym jest nam bardzo potrzebna, np. w codziennych sytuacjach, w ważnych wydarzeniach. Każdy jej potrzebuję choćby na chwilę, by poczuć wspomnienia, młodość a jednocześnie, by stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie, kurcze jestem teraz kobietką, która właśnie doświadczyła wieloletniej przyjaźni.

Babeczki moje, pamiętajcie, że nie rezygnujcie z prawdziwej przyjaźni. Każda z niej nabiera rozpędu, przerwy, wyciszenia, ale jak dojdzie do spotkania nabiera ona o wiele większej siły. Gwarantuję Wam to!☺😘 Jest jeden warunek, rozmowa między Wami musi być prawdziwa. Powodzenia!😘

Photo by Magda Wójcik


bottom of page